Seizoensafsluiting 2022/2023! Familietoernooi, BBQ en eindfeest

14 mei 2023 10:45

Op 24 juni 2023 vieren we de seizoensafsluiting van seizoen 2022/2023! De seizoensafsluiting bestaat uit een middag- en avondprogramma!

Familietoernooi 2023

Krijg jij jouw familie aan het handballen? Geef je dan nu op door een mail te sturen naar toernooicommissie@svgemini.nl. Vermeld in de aanmelding de teamnaam, de namen en leeftijden van de teamleden en het kleur shirt waarin jullie gaan spelen. Inschrijven kan uiterlijk tot vrijdag 9 juni!Let op! Indien jij geen team hebt, dan ben je uiteraard ook van harte welkom, want gedurende de dag zijn er meerdere activiteiten te verrichten voor zowel jong als oud. Wil je ook bij het avondprogramma aanwezig zijn? Zie dan bericht ”BBQ en eindfeest”.

BBQ en eindfeest

Nadat we het winnende team van het familietoernooi bekend hebben gemaakt, zal het avondprogramma van start gaan, namelijk de BBQ en het eindfeest! Alle (oud) leden en zijn of haar ouders en familieleden, zijn van harte welkom! Aanmelden? Stuur een mail naar evenementen@svgemini.nl. Voor de BBQ rekenen wij voor volwassenen een bedrag van €10,00 p.p. en voor kinderen t/m 17 jaar €7,50 p.p. Inschrijven kan uiterlijk tot vrijdag 9 juni!

Indien het betaalverzoek betaald is, stuur dan een mail naar het e-mailadres dat bovenstaand wordt weergegeven en vermeldt in de mail je naam, rekeningnummer en aantal personen waarvoor je hebt betaald (bijvoorbeeld 2 x volwassen en 2 x kinderen);

Hulp gezocht voor de organisatie!

We zijn voor zowel het middag- als avondprogramma opzoek naar vrijwilligers die ons willen helpen met de organisatie. Denk hierbij aan;

• - Opbouwen in de ochtend
  • - Bardienst (zowel bij het middag- als avondprogramma)
  • - Organisatie in de middag en/of avond
  • - Afbouw in de avond
  • - Schoonmaakwerkzaamheden op de dag na het evenement

Wij zouden het enorm op prijs stellen als jullie hier een bijdrage aan kunnen leveren. Aanmelden kan door een mail te sturen naar evenementen@svgemini.nl.

De Toernooi- en Feestcommissie van SV Gemini.